Karlskrona


Oj Oj vilken stolt lillasyster!
Min älskade bror<3 Dom visade upp sina fartyg efter informationsträffen om Somalia.


Här är Rikards fartyg nämast i bild HMS Stockholm
och bakom dom ligger Trossö som oxå ska med till Somalia.

När mamma och pappa åkte hem stannade jag kvar hos brorsan i en vecka.
Jag hade en UNDERBAR vecka.
Rikard kom hem till helgen och vi hann umgås och ta det lungt.
Sista kvällen tittade vi på film och åt lite kex och ost.. Mums!

Tack brorsan för en underbar helg!


 

Kommentarer
Postat av: hanna-mia

jag är verkligen impad över den där bilden med ljusen... den blev så fin! :) lycka till med sing-starandet ikväll! kramar

2009-04-02 @ 18:55:21
URL: http://hannamia.blogg.se/
Postat av: Bettan

Tack! Jag gillar dom bilderna jätte mycket!

12-2 Jag och Nils är ett bra team=:P Haha!

2009-04-04 @ 12:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0