Inför påsken

Nu börjar alla förberedelserna inför helgen.






                                 Här har vi kakor som jag bakat och sen gjorde jag mint-ischoklad åt min mor eftersom hon inte äter något annat godis pga att hon inte äter några kolhydrater












Dagen idag!

Idag ska jag bara ta det lungt. Ska göra klart mitt lilla hemliga Projekt som jag hållt på med i några veckor nu.
Måste bestämma mig för hur länge till det ska vara hemligt. Vad tycker du Hanna-Mia?

Sen kommer Simon hit och hälsar på =:) Och ikväll ska vi in till Linde och träffa Viktor oxå.

Men nu blir det att göra lite lunch


Kommentarer
Postat av: hanna-mia

mmm, ser gott ut! återigen, va duktig du är! :)

ååh, va roligt att du ska göra klart ditt projekt idag!! jag tycker inte att du ska hålla det hemligt alls... :D

2009-04-08 @ 12:01:56
URL: http://hannamia.blogg.se/
Postat av: Bettan

Tack! Jag försöker iaf vara duktig.. Dessvärre lyckades jag bränna en plåt med kakor men men..

HHmmm... Ja vi får se hur länge det får bli hemligt!

2009-04-08 @ 12:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0