Familjeträff




Idag är det familjeträff i Karlstad. Men jag stannar hemma i Öret med mina kusiner när min far, faster och hennes man åker iväg. Vi har inte jätte mycket glädje av att åka dit eftersom vi typ aldrig träffat den sidan av släkten eftersom farfar dog när jag var 4  år och för Lisa och Sofia är ju farfar Lasse (min farmors nye man)

Så vi ska ha en mysdag. Ska upp på stan en sväng och sen blir det nog mat på THE BIG M =:P

NU på morgonen håller jag på och städar och grejar. Jag flyttar nämligen på Måndag. Jag börjar få panik för jag fattar inte hur jag ska hinna, jag har verkligen dragit på det till sista sekund SOM VANLIGT!
Får kanske hoppa över Ungdomsmötet ikväll eller förmiddagsmötet imorgon.
För allt måste juh liksom vara tiptop imorgon när Katja kommer hem.

Så nu kan jag inte sitta här längre. Sätt fart Elisabet!!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Found ya! ;) puss på dig gullunge<3

2009-08-14 @ 14:25:16
Postat av: hanna-mia

dom där barnen va bra söta alltså! vad var det nu dom brukade kalla dig... ;)

2009-09-02 @ 17:52:02
URL: http://hannamia.blogg.se/
Postat av: hanna-mia

vet du... jag har kommit fram till en sak. nämligen att det är så otroligt bra att du har en blogg, eftersom du använder dig av den så grymt ofta... visst är det bra!? ;)

2009-09-29 @ 14:32:01
URL: http://hannamia.blogg.se/
Postat av: Bettan

Men Hanna-Mia jag har juh inte haft någon datorn... Jag lovar bättring nu när jag får hem min dator=;)

2009-10-01 @ 19:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0