......

En tuff vecka..
I helgen har jag MASSA plugg.. Jag vet inte hur jag ska klara mig igenom allt. Jag ligger jätte mycket efter och jag gör verkligen mitt bästa för att komma ikapp men det går inte.. Kommer bara mer och mer hela tiden..
Det är koas!
Jag vill bara krypa ihop i någons famn just nu och bara känna att någon finns där. Och för en stund bara känna mig trygg.


Den här passar bra in på hur det känns just nu..

Mitt hjärta gråter men min mun ler,
Mitt "glada" yttre är allt du ser,
Ingen vet hur jag egentligen känner,
Inte ens mina närmaste vänner,
Med dom kan jag sjunga, skratta och tralla,
Medan jag i nästa ensamma sekund låter mina tårar falla,
Egentligen vill jag bara vara glad,
Men jag känner mig som trädet som förlorat alla sina blad,
Borta är min lycka, livsglädje och mycket mer,
Mitt hjärta gråter men min mun ler.......



Kommentarer
Postat av: Kakan!

Texten passar bra, tyvärr in här oxå.. munnen ler de inre skriker... :( ring om du vill! <3

2009-10-17 @ 19:35:16
Postat av: Cicci

Älskade vän! Du är en kämpe, tänk vad mycket du klarat av, du måste vara starkare än de flesta... alla blir vi vilsna o nere o ensamheten är tyvärr aldrig långt borta. Men det är därför du har nära o kära, det är då du ska ringa en vän o säga... -munnen ler det inre skriker..! Det är då jag vill vara nära dig o hålla om dig! Vi är båda upptagan med så mycket att när vi väl ses så är vi glada o på bra humör för att ta vara på stunden tillsammans! Men ja vill att du ska vilja ringa mig när sdu känner sådär.. det har du ju alltid gjort förr.. tveka inte nästa gång! Ring mig! Jag svarar! Älskar dig hjärtat<3

2009-10-18 @ 22:23:19
URL: http://cherub.blogg.se/
Postat av: sara Börjesson

Men vännen! :( Hoppas allt ordnar sig! <3 Vi kan plugga tilsammans någon gång? :) Om du behöver prata ut, så finns jag och lyssnar gärna! :) Ha det bra! Med vänliga hälsningar Sara <3

2009-10-20 @ 15:35:26
URL: http://saaza.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0