Måndag

En riktigt jobbigt dag.
Inatt vaknade jag 03.00 och kunde inte somna om. Jag gick upp och la mig i soffan med en Ben&Jerry`s och vid halv 5 kunde jag somna om igen.
Kl 05.50 ringde klockan och då var det bara att stiga upp, fixa sig och iväg till bussen.
När jag sen kom till skolan vid 08.00 får vi reda på att vi har sovmorgon till 09.50. BBLÄÄÄ!
Så jag, Cicci och Johanna drog upp på stan en sväng och åt frukost.
Idag på schemat stod först Matte sen IKT (information och kommunikationsteknologi i vård och omsorg)
Sen gick jag hem. Jag har sjukt ont i ryggen idag=:(
Sen har jag bara legat i soffan och tagit det lugnt och sen varit och handlat en sväng.
Det var en tuff natt och en tuff dag.
Nu ska jag fixa något att äta.
Hoppas på en bättre dag imorgon, men framför allt en bättre natt.

Kommentarer
Postat av: Mary Poppins

Du gillar Ben & Jerry va!? :)

2009-10-13 @ 11:09:32
URL: http://www.mariabernhardsson.blogspot.com
Postat av: Bettan

Ja, jag ÄLSKAR Ben&Jerry`s!!!

2009-10-13 @ 11:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0