Ansiktsbehandling..

Igår var jag iväg och fick mitt livs första ansiktsbehandling som jag fick i 20 års present av min underbara faster.
Det var fantastiskt!
I behandlingen ingick:
Lätt ryggmassage
Rengöring
Peeling
Ånga
Portömning
Formning av bryn
Aromapressur - Massage
Mask
Creme
Det var helt underbart! Men jag fick ganska mycket skäll för att jag inet sköter mig :P Haha! Att tvätta ansiktet med tvål och vatten när man duschar och inte tvätta bort sminket på kvällen går inte hem hos en Hudterapeut kan jag lova ;) Haha!
Men imorse insåg jag vad jag missat. Det är helt fantastiskt! Mitt ansikte känns rent och fräscht! Synd bara att produkterna ska vara så himla dyra :S Men smakar det så kostar det.. Så nu blir det att se över budgeten för flytten och införskaffa lite rengöring och smink..
Däremot kan jag lova er att portömning inte var det skönaste jag varit med om, långt ifrån. Kära nån! Det var inte bekvämt alls. Men oj va skönt det känns nu efteråt! Sen det där eländiga formning av bryn som jag typ gjort 2 gånger tidigare. Vänjer man sig någonsin vid det? Det gör ju grymt ont! Men nu är det gjort iaf ;)
Sammanfattar man denna upplevelse var den underbar!
Så nu ska jag kolla med budgeten och sen nästa vecka blir det att shoppa produkter ur den här serien

Kommentarer
Postat av: Maria

Det låter helt underbart! Bara ligga/sitta och få bli ompysslad. Håller med att ögonbrynsplockning är hemskt, men resultatet blir ju bra :) KRAM

2010-04-16 @ 18:26:34
URL: http://www.mariabernhardsson.blogspot.com
Postat av: hanna-mia

sweet! vet du hur mycket en ansiktsbehandling kostar? jag är lite sugen nämligen trots att portömning låter extremt äckligt och otrevligt. :)

2010-04-18 @ 16:33:32
URL: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0