Tapeter och....

En ny lampa jag köpt idag till vardagsrummet :D Visst är den fin!?
För övrigt är det stressigt. Allt med flytten, inredningen och allt som ska inhandlas. Aaaa!!!
Jag har fortfarande inte kommit igång att packa :S Idag har jag varit hemma och mått riktigt illa, flera gånger denna veckan och förra veckan har jag haft näsblod och haft grymt ont i magen. Jag måste verkligen sluta stressa och vara orolig för allt, men det är svårt.
På tisdag ska jag iväg och kolla med en studie-yrkesvägledare om hur jag ska göra efter sommaren. Om jag ska plugga i Öret eller Linde. Hhmm... Många beslut att ta just nu. Men nu i kväll ska jag försöka packa ihop iaf en låda till.. :D

Kommentarer
Postat av: hanna-mia

om du skulle tröttna på den där lampan sen så kan du alltid ge den till mig. ;) den är fantastisk! vill ha!!

2010-04-24 @ 07:54:33
URL: http://hannamia.blogg.se/
Postat av: Bettan

:D Ja visst är den fin :) I like! Den kommer jag nog inte tröttna på i första taget men när jag gör det ska jag tänka på dig ;)

2010-04-24 @ 22:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0