Världens bästa!

Världens underbaraste, finaste och bästa vän!
Min underbara barnvaktkompis!
Min underbara promenadkompis!
Hon kan verkligen allt och hon är verkligen världens bästa!
Och JAG får vara hennes vän :D
Jag är tacksam!
Den här helgen ska jag få vara med henne och dom fantastiska kidsen Hugossons :D TJOHO!!
Kommer precis hem ifrån underbara Mikaela och jag känner mig så enormt rik ikväll..
Inte på pengar men på vänner. Jag har inte massa vänner men dom vänner jag har älskar jag över allt annat!
Ni är FANTASTISKA!!!!
Ibland får jag känslan av att jag är helt hopplös och inte gör nån nytta alls nånstans och undrar varför jag finns när jag ändå inte gör någon nytta.. Jag är bara iväg och besvärlig och den som alltid ska hjälpas, den som folk får ta hand om.
Jag vill kunna göra saker, vara viktig och dela med mig.
Jag vill leva för Jesus och jag önskar det kunde lysa igenom.
Mina vänner är mina föredömen!
Dom gör inte allt rätt och lyckas kanske inte dom heller på en gång med allt, men dom är ärliga och kärleksfulla och det är det där hjärtat som dom har är fantastiskt. Och det syns att det är äkta! Det är inte bara en roll eller ett jobb.
Dom är vänner och dom är det till 100%.
Det är inte alltid bekvämt att ha så nära vänner som är där och slipar på en och ibland ifrågasätter och säger vad dom tycker.. Men dom gör det med KÄRLEK och inte dömande. Och OJ vad man lär sig MASSOR! Under det här senaste året har jag lärt mig så otroligt mycket och jag är så tacksam!
Det finns inga som ni!!!!

Kommentarer
Postat av: hanna-mia

nämen oj, vilken hyllning! tack! :) ibland känner man sig inte sån så det här kändes uppmuntrande! och tänk va bra att det är ömsesidigt! älskade du, det finns ingen som DU!!! LOVE

2010-04-09 @ 08:30:54
URL: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0