Trött...

Nej nu får det vara nog med pluggande för ikväll.
Jag orkar inte mer!
Allt bara snurrar i huvudet efter all text och alla siffror.
Alltså Matte B kan jag glömma! Jag fattar inte ens Matte A.
För övrigt har jag ett omsorgsarbete som ska in, en engelska uppsats som ska skrivas, ett collage som ska göras, och ett prov.
Dessutom har jag en lägenhet som behöver städas, disk som väntar och en väldigt överfull tvättkorg.
MEN jag fick lite ny energi när min bror ringde i kväll :D
Jag har verkligen världens bästa bror!
Så tillbaka till tacksamheten Elisabet..
Jag får en utbildning, jag har en egen lägenhet och jag har absolut ingen brist på kläder.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Härlig inställning!! Jag hejar på ditt lag <3

2010-01-19 @ 15:27:56
Postat av: hanna-mia

ååh, du är så grymt duktig bettan! återigen: heja dig! :)

2010-01-19 @ 18:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0