vill inte vara med..

Den här dagen är ingen rolig dag!
Jag har sagt att jag ska på ungdomarnas sommarfest i kyrkan i eftermiddag men nu vill jag inte alls..
Jag känner mig ful och har inga kläder och har alldeles för många finnar..
Jag känner inte alls för att försöka göra mig fin eller försöka se fin ut i något..
Min underbara Cicci <3 ska komma och vi ska ta en sväng till Marieberg. Men jag vill inte ens shoppa något. Jag vill bara åka hem till Linde efter det och gömma mig under mitt täcke.. BBLLÄÄÄ för den här dagen!
Igår hittade jag iaf en svart kjol till när jag ska servera på ett bröllop nästa helg.
Nu ska jag försöka hitta några kläder som jag inte ser ut som en kossa i, sen försöka sminka över alla dessa trafikljus i ansiktet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0