Shopping :P

Ett av dagens inköp!

Detta är serien som jag kommer ha i min hall :D

Har köpt en skohylla, ett skoskåp en blompall och en fin spegel i samma serie :P

ÅÅ det är så roligt att kunna köpa lite nytt och kunna bestämma hur man vill ha de i sin alldeles egna lägenhet!

När jag gick runt där idag försvann alla jobbiga grejer med flytt och skola och allt.

Det är bara så mysigt att jag snart har en EGEN lägenhet på RIKTIGT!! :D:D

Förresten, har jag berättat att jag snart har en egen lägenhet ;) hihi!

Kommentarer
Postat av: hanna-mia

haha, säg det igen vettja! det tåls att säga några gånger. ;)

2010-03-13 @ 15:32:59
URL: http://hannamia.blogg.se/
Postat av: Linda

Å visst är det kul att få köpa grejer till sin lägenhet!! i love it! man skulle ha lite mer pengar bara..:)

2010-03-21 @ 11:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0