Vad händer?????

LÄSKIGT!!!
Jag höll nyss på med städningen och skulle börja sätta mig och kolla efter soffa på internet..
Helt plötsligt blir jag super stressad och får typ helt panik :S Andas fortare och känner mig helt plötslig jätte stressad.
Ja kände att jag börjar bli yr och satt mig ner i sängen..
Nu har jag legat här i 20 min och jag fattar ingenting :S
Nu mår jag bättre men vad var det som hände?
Varför blev det sådär :(
Någon som kan förklara för mig vad som hände?
En sak vet jag, grymt läskigt var det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad skumt!! Hur är det annars? Puss påre<3

2010-03-08 @ 13:00:38
Postat av: hanna-mia

scary!

2010-03-09 @ 05:08:59
URL: http://hannamia.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tror jag förstår vad du menar...upplevde nåt liknande när jag gick på bibelskola för ett tag sen. Jag satte ordet 'ångest' för min upplevelse. Hemskt hemskt var det ivf.

Men Gud håller oss i handen, var så säker. kram :)

2010-03-21 @ 11:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0