Var är STOPPknappen???

Ibland önskar jag att man bara kunde trycka på en stoppknapp!
Bara kunna stänga av, när det gör för ont.
Jag vill inte att det ska bli fel och jag vill inte tappa allt jag faktiskt har fått och upptäckt bara för att vissa personer gör en ledsen.
Jag hatar att vara en känslomänniska, jag har ingen stoppknapp.
Man tänker alldeles för mycket...
Ibland önskar jag att jag bara kunde bli riktigt arg och ledsen och faktiskt säga vad jag tycker och känner. Men istället trycker jag ner och håller tillbaka.
Hur kunde det bli såhär?

Kommentarer
Postat av: hanna-mia

vet du en sak... jag tycker om dig ofantligt mycket! det har varit så betydelsefullt för mig att få lära känna dig under den tiden som har varit. och det ska bli så kul att få fortsätta lära känna dig ännu mer. hos dig kan jag verkligen vara bara jag. sånna som du växer absolut inte på träd. du är unik och alldeles perfekt så som du är. jag tror att gud har skapat oss känsliga. det känns som att det ligger i kvinnornas natur. säg EN tjej som INTE är känslomänniska!? :) men i takt med tiden så lär man sig hantera det och man utvecklas och tillslut står man där och säger rakt ut vad man tycker. men allting har sin tid gumman. det blir bra! tänk på det som ligger framför. tänk att du och jag ska få lattja runt i linde snart! tänk vad mycket framtiden har att erbjuda! INGEN ska få ta ifrån dig din glädje! KRAM

2010-03-28 @ 11:21:23
URL: http://hannamia.blogg.se/
Postat av: Linda

Amen (låt det ske)! KRAM

2010-03-29 @ 21:08:02
Postat av: Bettan

Tjejer ni är fantastiska! Tack för att ni finns!

Hanna-Mia jag vet knappt vad jag ska säga, jag får tårar i ögonen! Du är en sån fantastisk vän som man alltid kan lita på och som alltid är ärlig. Med dig är jag aldrig osäker eller känner mig dum. Jag vet att du inte dömer mig för att jag har dåliga sidor och du är heller inte rädd att hjälpa mig där. Jag är så otroligt tacksam för att jag får vara din vän! Och imorgon ska vi vara barnvakter. MYSIGT!



Och Linda! Du är oxå så fantastisk! Jag känner dig inte jättebra men jag följer din blogg och träffat dig några gånger och du är ett sånt föredöme och en härlig tjej!



KRAM på er båda 2 underbara tjejer <3

2010-03-29 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0