PLUGG...

Ikväll pluggar jag för fullt!
Håller på med min avslutningsuppgift i kursen "Människan socialt och kulturellt"
1:
Jag ska skriva om en mångkulturell gata där det bor människor i åldrarna 0-80 och är ifrån många olika kulturer.
Jag ska skriva vad som händer på denna gata under ett år, positivt och negativt
Minst 4 A4 sidor
2:
Rita en serietidning om Ali som kommer ifrån Somalia och hur hans grundskoletid är i Sverige, positivt och negativt
Minst 4 A4 sidor
3:
Och sen läsa en artikel om segregation och skriva 10 frågor och svar + reflektion.
Men imorgon tar jag en pause. Då kommer det nämligen massa underbara tjejer och killar hem till mig på en spelkväll! Det blir roligt!
Jag är så tacksam att jag har sådana fantastiska människor omkring mig.
NI ÄR GULD VÄRDA ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: hanna-mia

tänker på dina fina betyg du fått... alltså bettan, det ska du vara stolt över!

2010-05-28 @ 11:41:52
URL: http://hannamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0